Destek Talebi Gönderme Ve Görüntüleme
Destek talebi iletme ve görüntüleme süreci, genellikle müşteri destek hizmetleriyle iletişim kurarken kullanılan temel adımlardır. Aşağıda bu süreçleri adım adım nasıl gerçekleştirebileceğinizi açıklıyorum:
1.Adım- Müşteri Giriş Paneli
Müşteri Panelinden Giriş Yapınız:
2.Adım- Destek Bildirimi
Destek sekmesinin üzerine geldiğinizde Yeni Destek Bildirimi Kısmına Tıklayınız:
3.Adım- Talep Oluşturma
Destek istediğiniz ilgili hizmetinizi seciniz. Konuyu Belirtiniz ve Destek talebinizi
Sorununuz
kısmına yazınız. Tüm detayları belirttiğinize emin olduğunuz taktirde sayfanın sağ alt tarafında bulunan Yeni Talep Oluştur
butonuna tıklayarak destek talebinizi iletebilirsiniz. Destek talebiniz tarafımıza ulaştığında mail adresinize
"Mailiniz tarafımıza ulaşmıştır"
şeklinde otomatik yanıt ulaşacaktır ve mümkün olan en kısa sürede destek talebiniz arkadaşlarımız tarafından cevaplanacaktır:
4.Adım- Destek Talebi Görüntüleme
Destek sekmesinden Destek Bildirimleri kısmına tıklayınız,Bu sayfada destek taleplerinizin durumunu görebilir ve size verilen cevapları görüntüleyebilirsiniz. Ayrıca görüntülediğiniz destek talebinize Yanıtla
butonunu kullanarak Yanıt
Gönderebilirsiniz: